Pre Workout Beste Keus 2019

Kan je niet kiezen tussen alle pre-workouts en wil je toch de beste keus in 2019 maken? Lees snel verder voor de pre workout beste keus van 2019!

De experts helpen jou met het maken van de beste keus. Een pre workout kan je gebruiken voor verschillende doeleinden maar je neemt een pre altijd voor de training in. Een pre-workout gebruik je bijvoorbeeld om trainingen langer vol te houden, meer explosieve kracht te kunnen genereren of je focus en motivatie te verhogen. Om de beste keus te maken moet je jezelf de volgende vragen afstellen:

Waarom wil je een pre-workout gebruiken?

Je wilt een pre-workout gaan gebruiken, maar waarom? Kies tussen de volgende opties: Meer kracht, uithoudingsvermogen, focus, energie of allemaal? In onze store kun je gemakkelijke filteren op effect.

Hoeveel caffeine nuttig ik en op welk tijdstip van de dag train je?

Drink je veel caffeine houdende dranken? De kans is dan groot dat je een tolerantie hebt opgebouwd en zal moeten kiezen voor een pre-workout met een hoger caffeine gehalte. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om minder caffeine te nuttig (ADH: 500mg p/d). Train vroeg of laat en hoelaat wil je slapen? Train je eerder op de dag dan kun je gerust kiezen voor een pre met stimulanten. Train je later op de dag? Bepaal dan of caffeine van invloed kan zijn op je nachtrust. Kies tussen een pre met stimulanten of een pre zonder stimulanten.

Heb je eerder pre-workout gebruikt?

Is dit de 1ste keer dat je pre-workout gaat gebruiken? Kies dan een pre-workout met 100 tot 300mg caffeine (afhankelijk van je tolerantie). Wil je graag dat je de pre-workout voelt? Neem er dan één in combinatie met beta-alanine. Gebruik voor je 1ste keer gewoon 1 scoop en kijk wat het effect is tijdens je workout. Het kan voorkomen dat je rood uitslaat en tintelingen voelt dit komt door de lichamelijke reactie op het stofje beta-alanine. Voor het beste resultaat schud de pot pre goed door elkaar en meng 1 serving met gekoeld water. Nuttig je pre 15 tot 30 minuten voor je workout. De tijd waarop je een pre inneemt is individueel bepaald en is afhankelijk van je opneemvermogen.

De beste keus

De pre workout beste keus 2019 is dus afhankelijk van je eigen unieke situatie. Er zijn nog veel meer andere aspecten die van invloed zijn om de beste keus voor jezelf te bepalen. De experts geven het advies om gewoon uit te proberen welk merk, type en smaak het beste bij jezelf past.